Hello aus Schweden :)

Werbepartner

Ohne_Titel_1

Kaninchen-Auktion

Jetzt mitmachen und helfen!

Zur Auktion >

  • Hello, my name is Lina and I'm not very good at german. I can read it but for writing I have to use google translate.
    I breed Netherland Dwarf in rare colors, such as Weisgrannen Marder (sable marten in English, white zobel brun in Swedish).
    I have visited Bundesrammlerschau in Kassel 2009, it was very fun! The Bundesschau in Sweden only has around 1500 rabbits, so you are much bigger in Germany =).
    I share with you some picture of my breedings:


    Hallo, mein Name ist Lina und ich bin nicht sehr gut Deutsch. Ich kann es lesen, aber zum Schreiben habe ich auf die Verwendung von Google übersetzen.
    Ich züchte Netherland Dwarf in seltenen Farben wie Weisgrannen Marder (sable Marder in Englisch, weiß Zobel brun in Schwedisch).
    Ich habe Bundesrammlerschau in Kassel 2009 besucht, es war sehr lustig! Die Bundesschau in Schweden nur rund 1500 Kaninchen, so sind Sie viel größer in Deutschland =).
    Ich teile mit Ihnen ein Bild von meinen Nachzuchten:


    My first weisgrannen marder light, her father was a black german. She received 95p (the same as 97p in Germany):


    A 7-month old light weisgrannen marder, his fathers mother was an english chinchilla:


    A 5-month old dark weisgrannen marder 2011:


    A large 5-month old female:


    Babies 2011 (the rabbit in my avatar is in this picture):


    The latest baby, her daddy is american:


    I look forward to learning a lot from the greatest rabbit country in the world, Germany =)!

  • Welcome Lina :)


    Schweden ist sehr nah bei mir und ich bin auf der Ausstellung am 5. November in Åstorp (as I think you know from Facebook)


    Liebe Grüße Lena



    Aha, it's you =)! The transporting is solved with a horse transport from Denmark up to me =). Are you Danish or German =)?


    Wir danken Ihnen allen für die herzliche Begrüßung =)!

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!